Onsdag

Jag skulle vilja säga att det är en kort vecka, eftersom det är Påsk-veckan..att det här är näst sista arbetsdagen..Men icke sa nicke...jag har fram tills på lördag, innan jag tar en paus i arbetandet!! (Men, fattar ni storhelgs OB´n som jag kommer att få!!? tjoho!!) Då har mina 13 arbetsdagar i sträck, avklarats!!

Och inte kan jag säga att favoritprogrammet är på tv´n idag heller..wtf..Nån CSI triologi har dom satt in istället.. Så det blir inget onsdagsmys framför kanal 5 iallafall! Men mys kan det ju bli ändå! ;-)

Ska mysa en stund med min mamma, som är shoppingsugen och vill trängas med påskgodishandlande människor! Men det var ett tag sen sist vi sågs, så vi kommer nog attt ha det mysigt, en onsdag som denna!


Ha en bra onsdag allesammans!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: