Laddar upp..

..Jo, jag vågade stå framför kameran igår,men jag har inte sett resultatet än...men nått kort blev säkert okej.. Jag är ju ingen ungdom längre och har absolut inte ett kamera smile att ta till, såsom ungdomarna har idag..! Till och med Adina tycks ha ett..fast hon är ju ioförsig söt hela tiden..!! En trevlig söndag hade jag, vi fotades allihopa av Johan & IsaDora och sen var vi på en restaurang och åt god grekisk mat tillsammans! Mycket mysigt!

Idag så packar jag och laddar för mitt dubbelpass och dubbeljobb.. Börjar som mat-tant klockan 9 och slutar som mat-tant i morgon eftermiddag och däremellan så jobbar jag 22 timmar som PA! Det är första gången jag ska jobba själv(som PA!!), så jag är lite nervös, faktiskt..men jag hoppas och tror att det ska gå bra!!?

Vi får väl se om jag kan hålla mig från att gå in i den magsika cybervärlden via telefonen, eller om jag ska hålla mig borta från bloggen och facebook..hrmf..

Trött är jag ju redan...fast det beror nog mer på att jag har haft huvudvärk i sen i fredags..och det vill inte ge med sig, trots knaprande på tabletter och Carola´s blåbarsshott..Men det är inte som migrän, så jag "funkar" ju iallafall!

Ha en bra måndag allesammans! Och det är väl nån kvinnodag idag, så vi tjejer får väl dunka varandra lite extra i ryggen och berömma oss för att vi helt enkelt är BÄST!!

Kram!

Postat av: IsaDora

Är övertygad om att många bilder blev bra!! Vi ska kolla in dom idag efter jobbet :)

Hoppas det går jättebra som PA! Alltid spännande när man ska vara själv första gången!

Tack för igår förresten, jättemysigt med middag och att ni ställde upp! Kram!

Datum: 2010-03-08 kl. 12:25:40
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: