Klart för idag..

Tjoho..det har gått bra att jobba själv!! Klarade av det galant, om jag får säga det själv!! Fast nu är jag rejält trött, men det är ju lätt åtgärdat med lite sömn! Jag ska till och med jobba imorgon igen och sen har jag fått lite fler pass framöver!!

Me like alot!! Som jag har skrivit förut, det är BÖRJAN PÅ NÅGONTING NYTT I MITT LIV! And it feels good!

Jag tror att dom har klarat sig riktigt bra på jobbet också, utan att jag var där från början (jag åkte ju dit och jobbade på eftermiddagen!)

Härligt och fantastiskt vårväder är det ute!!
underbart, och fort känns det som att det går, när snön smälter undan!! Igår när jag åkte till Eriksberg, så började lampan på instrumenbrädan att lysa...den för spolarvätska, ni vet..hrmf.. så efter jobben idag åkte jag till Biltema..och det skulle vara kul att veta hur många liter med spolarvätska dom säljer en dag som denna...!!?

Jag var ju inte ensam och att handla just den varan, men ganska ensam kvinna där faktiskt!!
Och den enda kvinnan på parkeringen som stod med motorhuven öppen och fyllde på var jag också! Kan ju för er som redan är imponerade och sitter med ett stort WOW på era läppar säga att jag kollade oljan och fyllde på den också...bara så ni vet !! =))

Kram på er!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: