Firad

Och det ordentligt!! Jag har haft en "dagen efter födelsedag" idag..Jag bjöd på Taco´s men ingen tårta...och det har jag fått höra, minsann.. ;-)

Här kommer lite kort från min "dagen efter födelsedag":

Äntligen så fick jag myyysa med Adina!!

Ett busfrö och hennes mamma!

Min fina och underbara familj:




Och här kommer bilder på presenterna!

En vacker påsklilja

Visst blev det fint? Jag har kollat på en sån här tavla (från Chilli) ganska länge nu...och ni vet ju hur jag är, innan jag "slår till"..men nu sitter den här och det blev helt perfekt! 
Det blev SÅÅ fint!

Ljusstakarna från Thailand!

Lampan, som inte riktigt är klar än..men den har hittat sin plats iallafall!

Mina fina flickor!

Tack för alla fina presenter och presentkort och för att ni kom!

Kram!

Postat av: IsaDora

Asså tavlan blev ju sååå bra på den väggen!! Jättesnyggt!

Tack för idag, trevligt sällskap och mumsig tacos! ♥ Kram!

Datum: 2010-03-20 kl. 22:50:47
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket charmtroll hon är! Miss You!

Datum: 2010-03-20 kl. 16:12:18
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: