Det blev en bra tisdag!

Inte för att den är helt slut än och inte för att jag trodde nått annat heller..

Mötet med chefen på Kommunen resulterade i en "fast anställning" istället för en tim-anställning..Det mina kära bloggläsare, känns riktigt bra! Han kunde inte lova mig fler timmar till hösten, men han tror verkligen att det kommer att bli så, att det kommer vara minst två stycken PA som kommer att sluta (dom är 67 år, båda två!)..och det gör ju jag med! Annars så skulle jag ju inte vara övertygad om att jag ska säga upp mig, så som jag verkligen är! Och det blir ju extrajobb hos min "gamla" brukare också, hon som jag arbetade hos i somras!
  

Chefen frågade mig om jag har planerat att ta någon semester..och faktum är att jag INTE tänkt göra det..utan nu ska jag jobba och tjäna pengar, jag ska försöka att bli skuldfri (jag har massor av skulder, som jag vill bli fri ifrån!) och jag vill försöka att spara pengar, så jag en dag kan få följa med Johan & IsaDora till Thailand! Sen får jag bara hoppas att orken finns där, att jobba så mycket som det nu ser ut att bli! Jag klarade ju av det i augusti, så jag tror nog att det kommer att gå bra nu med!

Kram!

Postat av: IsaDora

Framtiden ser ju lysande ut!! :) Speciellt den där meningen med Thailand i... Det tycker jag verkligen att vi ska satsa på! :)

tack för igår! Kram!

Datum: 2010-03-30 kl. 11:48:27
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Tobiashelene

Hi, cool site. What CMS is it?

Datum: 2010-03-30 kl. 12:11:32
URL: http://tobiashelene.blogocial.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: