Borta bra men..

..hemma är alltid bäst!!
Det är ju som jag har berättat om förut..egentligen är det inte jobbigt att arbeta i 30 timmar i sträck, jag tycker det är jobbigt att inte få vara hemma..Jag gillar att vara borta också, men ni fattar vad jag menar...? Idag kom jag på att jag kommer att jobba i 13 dagar i streck också..jag jobbar ju hela veckan (dubbelt, dessutom!) hela helgen (ett 24 timmarspass) nästa vecka som mat-tant fram tills på torsdag..sen PA till på lördag!! =13 dagar.
Sen är det Påsklov, men då jobbar jag extra som PA också..men jag hinner ändå vara lite ledig, och det ska bli skönt!

Jag ser verkligen fram mot TVÅ lönekuvert i några månader framöver!! Nästa vecka så ska jag dessutom träffa min nya chef, på kommunen..så då ska jag förhandla fram en bra lön!! (yeah.. right!)
Förra året när jag pratade med honom, så sa han att kvinnor var så lätta att förhandla lön med...vi var så nöjda med det vi fick..och så är det nog (tyvärr)! Så jag kanske ska sätta hårt mot hårt, den här gången!! (not!)

Ja,ja hur det än blir så är det riktigt skönt att vara hemma igen!! Lugnt och tyst är det..just nu är det bara soffan som ropar mitt namn!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: