Allting har en ände, utom korven...

...den har två!

Och nu mina kära bloggläsare är det här den sista dagen som jag är 41 år...jag kommer aldrig mer i hela mitt liv att vara 41 år.. Så är det...och det är ju inget jobbigt konstaterande att födelsedagen inträffar i morgon..utan bara ett konstaterande!!

Det har varit ett händelserikt år, mitt 41:a! Det har hänt MASSOR!! Ska försöka att summera så gott det går (åldern börjar ju ta ut sin rätt, så glömska är något som numera tillhör vardagen...hrmf..)

•Under mitt 41:a år så blev jag efter 13 år i Storvreta en stadsbo. Och en Uppsalabo.
 
•Jag har gått från att ha haft tre barn hemmaboende till att bara ha en kvar, som bor hemma.

•Jag blev som 41 år mormor till världens finaste barnbarn; Adina, det var kärlek vid första ögonkastet och det kommer att bli fantastiskt att få uppleva det igen vid 42 års ålder!

•Gifte bort Johan till IsaDora och blev en stolt svärmor.
 
•Fick för första gången i hela mitt liv sitta vid ett honnörsbord!

•Under sommaren så var min mamma med om att transplantera sin egen benmärg och genomgick en hård cellgiftsbehandling.

•Johan donerade sin benmärg till en cancersjuk kille!

•Jag fick äran att vara med mina barn, när deras halvsyster Josefin konfirmerades i Lillehammer, och som blev en härlig helg tillsammans!

•Var på ett barndop då mitt barnbarn fick ärva mitt namn.

•Sommarjobbade!

•Beslutade mig att efter 10 år som mat-tant göra något annat i livet, och det kommer till en början att vara som Personlig Assistent.

Jag har säkert glömt nått... men summasumarum...Att ha varit 41 år har varit helt okej!! Nu ser jag fram emot att fylla 42 år och allt det nya i mitt liv som väntar runt hörnet!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: