Ung på nytt

..Blev jag igår, då jag för första gången, sen förra årtusendet tog mig ut på stan..nattetid..
Way past my bedtime!!

Och kul var det..
Hade glömt hur skoj det är att ställa sig på ett dansgolv och rocka loss...sen att man ser ut som en stel gammal zoombie, gör faktiskt ingenting, för ljuset därinne gör att det ser ut som om man är BÄST iallafall!!
Eller så var det röken som gjorde det...? Whatever..
Kul hade jag iallafall, och det var absolut inte sista gången som jag gick ut!
Tack snälla Camilla för att du tar mig ut, och för all uppmuntran i min absoluta nollkoll på att titta på folk (läs män) och att bara vara ute bland folk.
Övning kommer att ge färdighet!

Idag är det söndag..igen..i morgon tills på tisdag ska jag jobba, sen har jag faktiskt ledigt i över en vecka...SÅÅ skönt! Fast jag kommer ju att vara upptagen med någonting helt nytt i livet..IGEN!

Ha en bra dag!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Härligt tjejen!! :)

Datum: 2010-06-13 kl. 16:32:12
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: