Trevligt..

..blev det!

Jag är ingen person som tycker om att synas eller höras..men att få höra såå fina ord från vår rektor John var riktigt rörande! TACK!
För er som inte tror att jag vågar stå i centrum så togs det kort:

Kolla in...jag håller till och med i mikrofonen och pratar inför alla...(får jag hör ett unisont wow?!)



Här är några av dom som har gjort all mödan värd..
Carola, Carola (näe, jag stammar inte, jag HAR TVÅ Carolor!) Margot, Milijana och Affa!
Tack vare er så har det varit en fröjd att gå till jobbet!
Och som jag säger och har sagt hela tiden; Jag kommer att fortsätta att komma till er!!!

Fina blommor och en bok fick jag också!

I morgon ska vi ha det årliga restaurangbesöket tillsammans med HELA gänget! Det ser jag fram emot!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: