Trevligt idag igen!!

Åhhh vad jag äter...HELA tiden =)))

Idag har det varit mys tillsammans med mina otroligt fina och trevliga arbetsvänner!! Vi åt på Restaurang Aspentos i Salabacke, och där är det fantastiskt god mat!!
Det verkar som om alla blev mätta och belåtna!! Själv så fick jag inte bara god mat i goda vänners sällskap, utan också ett presentkort på valfri massage på Kraftkällan!! TJOHO!! Det ska utnyttjas snarast! En behövlig present!! TACK ALLA!!



Och otroligt väldoftande och vackra syrener från en fantastisk tjej! Tack ANNA!!

Nu är det en dag kvar, sen blir det sommarlov för dom flesta utav mat-tanterna (själv fortsätter jag att jobba som PA, men jag kommer även att få vara lite ledig! Det ska bli sååå skönt!)

Ha en fortsatt bra onsdagkväll!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: