Slutet på en ände..

En dag kvar, sen har min yngste son gått sina otroliga 12 år i skolan!
Och ni läste rätt...
Min yngste son.. den sista av mina tre underbara barn.. är nu klar med skolan... JÖSSES!
Snacka om att tiden går fort..
Jag behöver bara titta på mitt underbara barnbarn Adina, och konstatera att hon snart fyller 1 år! JÖSSES!

Igår storhandlade jag inför Studentfesten, och som tur var har jag fått en underbar sonhustru, som hjälpte mig (och stöttate mig!) Tack IsaDora!
Efter handlingen, åkte vi hit och förberedde "rörorna" som vi ska ha i tårtorna! Det kommer att bli mums-mums, jag lovar!


IsaDora fixar och jag tittar på...

Jag har så lätt att få bakningstinnitus...(en åkomma som jag faktiskt lider av)!
Fick en släng av den igår, då IsaDora började prata om nått, som jag fortfarande inte har fattat vad hon sa, för det började genast ett skrikande ljud i öronen.. En otrolig åkomma, jag lovar!

Ha en bra torsdag alla, och alla ni studenter...TA DET LUGNT!! (Inte Tobbe, för han ska IDAG fixa sina studentkläder.....JÖSSES!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: