Osynlig..

Tycks jag ha varit i över ett år..

Inte för att det gör mig något, jag är en person som inte gillar att synas, som ni kanske vet ni som känner mig! Klär mig aldrig i skrikiga färger på kläderna, för att inte dra uppmärksamhet till mig utan gärna i neutrala färger, och färger som passar mig!
Det är jag det..

Osynlig..

Men nu är det ju så, att jag skaffat mig ett djur som drar uppmärksamheten till sig...
Har ALDRIG pratat med så många grannar, eller hejjat på dom, sen jag flyttade hit för över ett år sedan, som jag nu har gjort..

En kärr..nej, jag menar granne..frågade vart jag bodde, (vi bor i samma trappuppgång) och när jag svarade och sa vart jag bodde, frågade hon om jag precis flyttat hit..

Osynlig..

Tur att tiden går snabbt, så snart är hon ingen valp längre, så jag kan återgå till att vara det jag alltid har varit..

Osynlig..



Ha en bra torsdag alla!!

Vi SES kanke!? =))

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: