Min blogg..

..mina tankar
..min vardag

Så om ni redan tröttnat på alla mina Aliceberättelser, så goodbye!

Det är ju faktiskt som att ha ett litet envist barn (och sånna har jag ju aaaaldrig haft förut!!)
Men hon växer fortare än vad dom gjorde! Bara sen i söndags, så tycker jag att hon vuxit massor! Även fast dom som ser henne för första gången, tycker att hon är liten, så tycker jag att hon börjar bli stor!
 

Igår tog vi bilen, för första gången sen premiärturen i söndags..
Det kändes som om det började växa mossa på mig, att bara traska runt huset hundrafemtio gånger om dagen, är inte riktigt min cup of tea. Jag band fast henne med kopplet i bältet i baksätet, och det gick JÄTTEBRA! Bilturen gick till Arkenzoo, där jag införskaffade mig en:

En bilbur!!
Så nu ligger hon säker i bagageluckan under bilturerna! Vi åkte ut till Edshammar, så mamma fick träffa henne, och där fick hon busa i det höga gräset, och bita i mormors alla krukor på alltanen!
Efter det blev det en tur till Slavsta, och IsaDoras föräldrarhem för en uppvisning och hundvakt, för min del! (behövde handla!)
Alice var helt slut efteråt, och mossan på mig började lossna!

Idag vet jag inte vad som händer, en grådag verkar det bli på väderfronten..

Ha en bra dag alla ni som inte slutade att läsa!

Kram!

Postat av: helene

JAG läser i allafall nästan varje dag!! tycker det är så trevligt o läsa din blogg. sen blir jag alldeles kär när jag ser alice.. kram på dig och trevlig helg!

Datum: 2010-06-18 kl. 09:15:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: