Måndag-igen..

Det är ju faktiskt synd att tiden går lika snabbt när man är ledig, som när man jobbar..Men så är det ju!
Jag får ju tänka på dom som fortfarande jobbar, och längtar efter sin ledighet!
Idag blir det jobb igen i Eriksberg, tills i morgon! (inte för att jag läääängtar till jobbet, men jag bävar inte för det heller!)

Det svenska sommarvädret har ju varit på topp, dom senaste dagarna också... Fantastiskt!
 
I år är det första året på länge som jag inte har solat så mycket... Det har kanske med åldern och utseendet att göra, eller så är det bara tiden som inte räckt till!
Att ha en hundvalp är MYCKET jobb, kan jag tala om! Men det är fantastiskt roligt, så jag klagar inte! Ångrar inte en sekund att jag skaffade min dröm, om en hund.. Jag tror (nej, jag VET!!) att jag kommer att få fantastiska år framöver med Alice!
Idag ska jag se till att klippa klorna på hennes tassar..

Ha en bra dag alla, det ska jag se till att försöka ha iallafall!

Kram!


Postat av: madde

måste komma till det någon dag :D

Datum: 2010-06-28 kl. 20:51:54
Postat av: madde

måste komma till det någon dag :D

Datum: 2010-06-28 kl. 20:51:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: