Kaffe stund...

...är guld i min mun!!

Egentligen började min tradition med att dricka morgonkaffet, då jag började att gå ner i vikt och tog mina morgonpromenader direkt efteråt..

Kan ju motvilligt erkänna att det har blivit dåligt med morgonpromenaderna dom senaste veckorna..
Har ju en hund som kan gå gå i slowmotion och stannar rätt var det är för att käka nått intressant från marken (bläe!) eller så tvärnitar hon och går åt ett annat håll... Suck! Jag längtar tills den dagen då hon kan göra mig sällskap på mina powerpromenader!!
Nu kan vi iallafall gå lite längre promenader, längre för varje dag faktiskt!

Jag längtar tills på lördag..
Då fyller Adina 1 år...kan ni fatta?? 1 år sedan hon föddes...
Vad otroligt fort tiden har gått..
På lördag ska vi få gå på 1 årskalas!!


En nyfödd liten stjärna och hon är lika söt då som nu!!

Ha en bra torsdag alla!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: