Heja Sverige

Idag är det Sveriges nationaldag!!
Ingenting som vi svenskar har lärt oss att fira, men jag tror att om det fortsätter med att muslimerna tar över vårt land, med att bestämma att vi inte får sjunga psalmer på skolavslutningarna och vara i kyrkan och hissa vår svenska flagga, så kanske vi tråksvenskar kan resa oss upp och stå för vårt land och vara stolta över den.. Annars kanske muslimerna tar över vår nationaldag också...

Slut på min moralpredikan, för den här gången!

Igår, efter att luften hade gått ur mig, och att jag hade tagit ut min mor på en shoppingtur, så brakade jag ihop totalt och fick migrän..så nu har jag sovit i typ 12 timmar och mår mycket bättre! Tack & lov!




Idag har jag inga planer alls...En dag i solen på min uteplats, känns inte helt fel dagen efter en migränkollaps!
Så jag kommer att fira Sverigesnationaldag hemma i lugn och ro, som dom flesta andra svenskar i detta avlånga land! =)

Heja Sverige!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Håller med! Vi behöver hålla fast vid våra svenska traditioner. Och nationaldagen borde firas som mina landsmän norrmännen gör....med pompa och ståt! :)



Aj...migrän ...inte haft själv men Mirjam har haft några gånger så jag vet hur hon brukar må då. Antar att det kommer efter all stress och press du haft sista tiden med jobb och Tobbes student...skönt att du bara tar det lugnt idag...det är dig väl förunnat!! :) Megakram!!



Datum: 2010-06-06 kl. 12:04:51
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: