Grattis till Adina 1år

Oj,oj vad tiden har gått fort!

Jag visade ju första bilden häromdagen, som jag fick av Alfonso mitt i natten den 26 juni.. Jag visste ju att dom åkt in till BB, och fick rapporter med jämna mellanrum under kvällen/natten..Jag lyssnade på radion, för att skingra tankarna och strax innan midnatt kom TT-nyheterna om att Michael Jackson dött.. Sen kunde jag ju absolut inte somna...
Men lyckan var total, då Alfonso ringde och berättade att hon hade kommit och att alla mådde bra!!

Nu, ett år senare kan man inte ens fatta hur livet var innan jag blev mormor!


Hoppas att du snabbt blir frisk så vi kan träffas!! (inte för att hon kan läsa själv.. ÄN, men hennes mamma gör ju det iallafall..så hon kan väl säga vad mormor vill!!) =)

Det har gått bra för mig att jobba mina 24 timmar! Trivs bra hos min brukare, och det är så skönt!
Jobbar igen på måndag-tisdag. Skönt att det inte går så långt mellan gångerna nu!
Tobbe har haft det mysigt här hemma med Alice!
 
Idag ska vi hem till Johan & IsaDora och grilla..det ser jag fram emot! Det blev ju inte nått midsommarfirande och inget 1-årskalas att gå på, så det ska bli skoj att göra NÅGONTING!

Hoppas att ni alla har haft en bra midsommar och att det fortsätter så!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: