Fint dop..

Har jag varit på, och nu är hon döpt
Tilda Birgitta!

Sååå söt och fin...OCH lugn!!

Min fina systeryster och Isabella, Anders & Albin..Madde blev gömd där bakom!

Här syns hon!

Gudmor (Lindas syster) med Tilda, Linda & Björn

Söta Liam, snart 2 år Storebror till Tilda

Tilda, med sin pappa Björn!

Dalarna tur & retur!
Det var inte lika varmt och fint väder i Dalarna, med dessto trevligare att få träffas!

Torsångs Kyrka

Kram!

Postat av: IsaDora

Söt liten Tilda!



Jag hade stora förhoppningar om vädret i morse.. Tänkte M och jag skulle dra ut och sola i stadsparken, men det har regnat nästan hela dagen! Så det blev bio istället!



Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram ♥

Datum: 2010-06-20 kl. 18:36:35
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: