Ego pics

Jag "snott lite bilder från både fb och min älskade systerysters blogg


Fotograferna är Jennifer och Helena!!
Alla dubbelhakorna finns med, och nya klänningen ser riktigt bra ut! =)

Tack ännu en gång till er alla som kom och gjorde dagen till en underbar dag!!

Idag har jag promenerat hem till min vän Carola, som nyss blivit stadsbo hon också, och det tog mig 15 minuter att traska dit! Kanon!!
En mysig liten tvåa bor hon i nu, och det visade sig att hennes nya grannar blir mina f.d grannar från Storvreta...hur stora är oddsen?? Tack för fikat Carola, och ni kommer att få det så bra där!
Det känns ända in i benmärgen!! =)

Ha en fortsatt bra söndag!

Kram!

Postat av: Helena

Inte bara klänningen som ser bra ut, DU ser bra ut! Love you!

Datum: 2010-06-06 kl. 15:16:04
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: