Bloggtorka

Idag regnar det igen och det blåser stormvindar!!

Fick trevligt besök igår kväll av Camilla!! Alltid lika trevligt och kul att träffas! Tack för att du kom! (jag ska köpa mer te, till nästa gång...jag lovar!)
Hon pratade om att gå på Flustret ikväll...hmmm...vågar man det? =)

Tobbe är duktig som jobbar, och jobbar och tar extrapass när dom frågar!
 
Det känns fortfarande overkligt, allt som händer i livet just nu...att jag slutat på LO...att familjen utökas på tisdag...att efter den 24 augusti, så vet jag inte vad som händer på jobbfronten...att jag ska bli mormor igen i september...

Så nu bestämmer jag HÄR OCH NU att ta en dag i taget...

Jaa, det var min bloggtorka för den här gången...
Kanske blir det roligare inlägg senare under dagen...

Kram!


Postat av: IsaDora Willind

Klart du ska gå på flustret och ha en trevlig kväll! :) kram!

Datum: 2010-06-12 kl. 09:25:50
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Sigurdanneli

Very useful information. Thank you!

Datum: 2010-06-12 kl. 11:30:01
URL: http://sigurdanneli.blog16.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: