utan kiss i en dag..

..så försmäktar vi på denna öööö..
Neej då, men igår var en av två dagar som det var kissfritt inne!
Vill ju inte jubla och dansa än....men det går iallfall åt rätt håll! Så ett TJOHOOOO, kan jag kosta på mig!


Det är varmt, även för husdjuren...alla tre äter dåligt just nu! Men så är det ju också för oss tvåbenta..
Man är hungrig, men orkar inte äta, för det är för varmt! (bra för figuren?!)

Igår efter jobbet tog jag mig ut i Uppsalas (varma)nattliv! Trevligt, trevligt! Satt på Saluhallens uteservering och det var sååå varmt fast det var mörkt och mitt i natten! Härligt! Trevligt sällskap hade jag också! ;-)

Idag vet jag inte vad som ska hända... Förmodligen så blir det en till varm (det ryktas om åska & oväder!) och skön dag idag med!? Jag ska iallafall se till att det blir en härlig och LEDIG lördag!

Kram!

Postat av: IsaDora

Hoppas du får en trevlig och ledig lördag! Själv jobbar jag så måste erkänna att jag vill ha lite regn och åska om M vill vara inne idag, annars så får solen gärna skina på :)

Kram!

Datum: 2010-07-17 kl. 09:41:15
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: