Nedräkning..

Hmmm..
12 dagar..
Igen..
Tre olika jobb..
Fast med skiftande skift, om ni förstår vad jag menar! (ordvitsare, där!)
Idag tills i morgon är det ett 23 timmarspass som gäller, sen ett LO-pass på kvällen!
Ni får hålla alla tummar, att allt kommer att gå bra, både för mig (att jag ska orka!) och allt runt omkring mig (typ Alice!).
 
Nu kan jag kanske dansa och hoppa lite, för nu har hon varit rumsren i några dagar, förutom några olyckor på nätterna, då hon haft diarré och inte kunnat hålla sig..
Nån hundägare, som har nått tips på vad jag kan göra föra att det ska sluta? Hon äter bra och dricker som hon ska!

Vill önska er alla en bra helg.. Jag hoppas att jag hinner uppdatera er lite om vad som händer!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: