Finally

Så har Alice fattat galoppen... Alltså, att alltid kissa ute, har inte lyckats gå in i skallen på´na, men däremot att hennes matte vill ta en längre och snabbare promenad på morgonen, det har hon nu förstått!! Finally!

Nu börjar det bli en ordentlig promenad! Inte allt för många stopp, med nosen ner i marken för att se om det finns nått att stoppa i munnen! Me like!
Jag kan till och med släppa lös Alice och hon följer mig/kommer när jag ropar eller visslar!

En till rolig grej, som sker ganska ofta numera är att vi får sällskap på promenaderna... Av Cilla!! Det är så skoj! Det ser nog rätt roligt ut när jag kommer (ibland) släpandes med Alice (hon är hopplös på att vilja stoppa saker i munnen!) och så kommer Cilla trippandes strax bakom! (Alltså Cilla följer inte med på långpromenaderna, men dom andra kan hon hänga med på!)

Jaha, det var dagens Alicerapport..Det kanske kommer fler, vad vet jag?!

Ha en bra torsdag allihopa, det ska iallafall jag se till att ha..
Jag ska umgås med svärdottern och hennes mamma och sen blir det mer jobbande, som gäller!
Det är iallafall, vad jag vet ska ske, sen får resten av dagen bli som den blir, det brukar bli bäst då! =)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: