Dagen..

Blev som jag gjorde den till....BRA!!

Ett pink inne (bättre än igår, då det blev två!)
Jag har njutit av solen (börjar till och med få färg!), sprängt mina hämningar och tagit mig ut till fantastiska Siggefora, och fantastiska vänner, Virpi & Anders! Tack för kaffet, och att ni har väntat ut mig i så många år!!
Där fanns det ett hundbad också, och det var riktigt varmt i vattnet! Säkert 24-25°C om jag kan tippa rätt! Jag badade inte, då Alice fortfarande tycker det är mer spännande med alla andra hundar som är där än att vara i vattnet! Men benen blev blöta iallafall!


Än så länge ingen trisslott, med vinst, men dagen är ju inte slut än, så det kanske blir en senare...
Annars så spar jag den tills i morgon..Då kanske vinsten är större!?

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: