Tröttis

..Vi har varit trötta allihopa på jobbet idag...fattar egentligen inte varför, men det smittade av sig.. Det var en sån måndag helt enkelt! Men jag tog mig iallafall till gymmet efter jobbet, sen affären, sen dammat, sen dammsugit, sen skurat och nu har jag lagat mat och ätit...(pust)

Idag fick jag ett sms från min älskade systeryster..med en fråga om Spanien....Tänk vad bra det hade varit om jag inte hade haft beslutsångest, och kunde svara på EN gång att -JAA, självklart så kan jag ta semester veckan innan sportlovet och självklart kan jag betala min del av resan... Men faktum är ju att jag HAR beslutsångest, jag vet inte om det är okej att jag tar semester veckan innan sportlovet, och jag är lika fattig som vanligt... ÅHHHHHHHH, vad jag skulle vilja åka till Spanien med min älskade systeryster och min Jennie!!!!!!!!!!!


Hjälp mig någon, att fatta mina beslut...

Nu ska jag iallfall lägga mig i soffan och kolla på tv´n, alltid finns det nått att slumra till!

Kram!

Postat av: jennie melander

ÅK ÅK ÅK! :D

du kommer inte ångra dej min älskade moster ;) <3<3

Datum: 2010-01-25 kl. 18:09:28
URL: http://jenniemelander.blogg.se/
Postat av: IsaDora

Ja! Håller med Jennie! ÅK ÅK ÅK! :)



Jag vet någon som fyller år ganska så snart så hon kan ju önska sig bidrag till biljetten kanske :) Du förtjänar en härlig solsemester!!



Kram

Datum: 2010-01-25 kl. 09:49:26
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: