tisdag hela dagen!

Dagarna rullar på i turbofart...redan har tisdagen passerat (nästan iallafall!)..
 
Igår och inatt fick vi mera snö också..Jag försökte komma på en bra jämförelse, med att när man pulsar i snön så är det som att gå i sand...Men jag vet inte jag?....Är det en bra jämförelse?? Tungt, drygt, blött och kallt är det i snön...Möjligtvis tungt och blött är det på en sandstrand..Hur som helst så inbillar jag mig att det är en bra träning, när man pulsar i snön!! Här i Uppsala cyklas det ju i vilket väder som helst, så det är väl snäppet värre!

Någon som mer än jag längtar till värmen och sandstranden? (Johan & IsaDora fär INTE svara=)!!!!!)

Jag veeet...det ääääär januari....jag veeeet... det ääääär vinter....
Men jag skulle vilja ha vår och sommarvärme!! Sååådeså!!

Kram på er!

Postat av: Ulrika

Jag längtar som en tok!! Har föreslagit att Jennie ska kontakta Marita och göra sin prao-vecka hos henne i Spanien! Hon är heltänd på den idén...



Mycket kärlek <3

Kram

Datum: 2010-01-19 kl. 18:42:53
Postat av: IsaDora

Haha... Då kommenterar jag inte något av det som jag inte får kommentera ;)



Men jag håller med om snön... Det är så dåligt grepp! Man tar ju i med extra krafter för att ta sig fram på vägarna...



Ha en bra dag! ♥ Kram

Datum: 2010-01-19 kl. 10:33:34
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag längtar också efter sol och värme! :)

Datum: 2010-01-19 kl. 16:46:16
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: