Städa eller icke städa..

..det är frågan....
Lika mysigt som det är att "ta fram" julen första advent...lika trött är man på den i början på januari..
 
Jag har faktiskt inte berättat vad jag fick i julklapp för er bloggläsare, men jag har fått (bl.a) 400kr. i present kort på Hemtex. Egentligen är jag inte så förtjust i just den affären, eftersom dom allt som ofta rear ut allt på halva priset, det sker inte lika ofta nu som för ett par år sedan, men det var ofta så typiskt att man köpt nått för ordinariepris...för att sen dagen efter se att hela butiken är på rea. Men nu på slutet har jag faktiskt köpt lite gardiner där (på ordinarie pris!). Men, nu till saken... Idag hittade jag gardiner (på rea!) fyra stycken, som skulle ha kostat 1200kr. men fick dom för 600kr. Dom resterande 200kr. betalade min kära mamma!! (Tack mamma!!)
 
Så nu är jag jätte "sugen" på att städa bort julen! Fast tror att jag ska vänta ett par dagar till...eller... ÅHHH...Beslutsångestensdrottning=jag!
Fast just nu är det bara skönt att ta det lugnt efter att ha sprungit på stan i -20°C kyla (burr..!) Men jag tar lite bilder på när det blir gjort..för gjort, det blir det...även om det inte blir idag!!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Kanon att du hittat gardiner :D Å, vilken gullig mamma du har <3 Jag skulle behöva inhandla en hög med vita nya örngott, så jag väntar på "hela-butiken-rean" ;) Alla ska ha så många kuddar i sängen här hemma... Träffade föresten på Tobias på Kvantum ikväll när vi var och storshoppade :) Trevlig och hjälpsam när vi fick problem med kuponger som inte självscanningen ville ta emot. Han har ju föresten blivit riktigt stora karln nu....oj, vad tiden gått fort!! Jag går också i funderingar på om jag ska plocka bort julen eller inte...men den får nog vara kvar till helgen. Är ju ändå ganska myyysigt......:) Kramis!

Datum: 2010-01-05 kl. 22:05:38
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: