sista lediga dagen..

..är det idag..imorgon börjar jag att jobba igen, men som tur är så blir det (förhoppningsvis) en mjukstart, det är två jobbdagar sen är det ju helg igen!! Det ska bli kul att träffa alla jobbarKOMPISAR igen!

Idag har jag varit tillsammans med min mamma igen, plus att jag äntligen har fått träffa Johan också (har inte träffat honom sen annandagjul!!) Johan (& IsaDora) ska vara Crussevakt, när Ehlin, Alfonso & Adina åker till New York! Det kommer att kännas konstigt att ha dom på andra sidan jordklotet... Men snart åker ju Johan & IsaDora till den "andra" sidan..så det är nog bara till att vänja sig!

Kolla vad jag "hittade" under den gamla ljusstaken.

 

Nu ska jag försöka att vända tillbaka dygnet...wish me luck!

Kram!


Postat av: Ehlin

Coolt!! Då e den juh Adinas :P ha en bra arbetsdag!

Datum: 2010-01-06 kl. 08:31:36
Postat av: carola

Åh så mysigt! Jag har en bricka hemma där min mamma skrivit "Väntar på lillan, om inte lillen" daterat en vecka före Annas födelse. Och Anna var ju bara sex månader när min mamma, hennes mormor, dog.

Jag har börjat skriva under och bakom saker för att förhöja affektionsvärdet på mina grejer.

Datum: 2010-01-06 kl. 14:47:23
URL: http://carolasoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: