Sådär då...


Tobbe igår och TACK & LOV inte mig än...

Har fått i mig säkert 50 st. vitpepparkorn..druckit coca cola & blåbärssoppa.. så peppar, peppar, så blir det inte värre än så här (har åt det andra hållet...)

Jag stannade hemma från jobbet idag, så jag inte skulle smitta ner någon.. så fortsätter det så här så förhoppningsvis så kan jag jobba i morgon!

Den globala uppvärmningen fortsätter -16°C i morse och just nu är det BARA -13°C Jag börjar att se ljuset i tunneln... Ska det vara vinter, så ska det vara vinter....men som vanligt så tycker jag att lagom är bäst..och det här börjar bli åt det extrema fallet!
Jag har heller inte lyckats hitta nått för 1,41kr att handla för, så det är fortfarande saldot på mitt konto.. (bra det!)

Nu ska jag ta och lägga mig en stund i soffan bredvid Tobbe, som håller på att piggna till! (SKÖNT! För ärligt talat,  killar som är sjuka är SÅÅÅÅ sjuka!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: