Nada

...har jag att komma med idag...

Jobbat på som vanligt, med mina fantastiska arbetskompisar..En fattades, som har fått halsont, och stannade hemma..men jag hoppas att hon snabbt kommer tillbaka! (och är frisk, så klart!!)
 
Åkte till Ikea efter jobbet och köpte värmeljus..Fast jag var inte ensam om att köpa sånna.
En nunna var där och köpte HELA kundvagnen full med bara värmeljus! Jag vet inte varför, och har ingen anledning what so ever, men jag tycker att nunnor är otäcka... En förklaring till min otroligt konstiga skräck för dessa fromma och kristna varelser, kan vara att när jag var typ 7 eller 8 år så "hälsade" jag på hos Birgittasystrarna i Falun, och dom gick och frågade mig om jag ville ha glass hela tiden (skumt va?) och jag tyckte inte om just den sorten, så jag sa nej hela tiden och dom fortsatte att fråga (olika nunnor så klart, men för mig såg dom likadanna ut..!) Knäppt, jo, tack jag vet!

God bless them all! Med sina värmeljus!

Ha en bra onsdag alla!

Kram!

Postat av: carola

Klart som korvspad att alla nunnor stöper sina egna snygga ljus med änglar och kors och krumelurer på, det enda dom behöver köpa är billiga värmeljus på Ikea =)

Datum: 2010-01-13 kl. 23:07:39
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: