Min schnygging till son..

Jag brukar försöka hålla vad jag lovar, och i början på veckan så lovade jag bildbevis på Tobbe´s maskeradklädsel! Han har gått med på att jag visar er skönheten...


Kolla in Tobbes alldeles egna häst...!!

Howdy... han är en riktig schnygging...sonen...lik sin far, faktiskt..men söt ändå!!

Jag hoppas verkligen att han får en rolig kväll, tillsammans med sina arbetskompisar!
Och till er alla som läser, hoppas jag ockå att ni alla får en trevlig lördagkväll!


Kram!

Postat av: IsaDora

Haha jättesnygg dräkt! :)



Hittade korten när Johan är liten som användes till bröllopet ... Ett av dom är Tommy med på när han håller i Johan. Sa det direkt till Johan att både han och Tobias är väldigt lika!



Trevlig lördagskväll på dig med svärmor! ♥ Kram!

Datum: 2010-01-23 kl. 20:46:53
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: