HJÄLP!!

Jag behöver verkligen eran hjälp just nu... Är det någon som har sett min extranyckel???????????????
Jag håller på att leta ihjäl mig... Det känns som om jag vänt ut och in på alla jackor, mig själv och alla skrymslen och vrår...sen får jag för mig att den ligger nånstans, och så går jag dit...och så ligger den INTE där... En hemsk tanke jag haft är att jag lagt den bland reklamen på bordet...och den högen har jag faktistk redan varit ut i soprummet med... JAG BLIR GAAAAAAAALEN (inga kommenter, tack, på att det ÄR du redan!!)


Kom på nån...vart jag lagt den...snäääälllla!!

I morgon har jag tagit ledigt från jobbet...vad jag ska göra kanske jag kan berätta om i morgon..Nu blev ni nyfikna va?? (ni som vet... sssccchhhh!!!)

Kram!

Postat av: Ehlin

Har du kollat om du fått den av johan redan?? Va hade du på dej när du fick den? Vart va du då? Inga hål i nån ficka? Kramar

Datum: 2010-01-26 kl. 20:30:58
Postat av: carola

Men otroooooooligt att du hittar så bra bilder till precis allting!! DU är otrolig! =) Kram

Datum: 2010-01-26 kl. 11:48:54
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: