Fredag hela dagen!

Alltid lika skönt med just fredagar... även om man jobbbar helg, så är det nått speciellt med just fredagar!

Tog mig återigen till Kraftkällan (nöjd & stolt!) efter jobbet och ikväll ska jag träffa några av mina fina och trevliga arbetskompisar igen, för då ska jag gå på en innebandymatch!! Det ska bli kul! Det händer ju inte så ofta, eftersom jag är mer en hockeyfan och kan sitta och kolla på matcher till och med på datorn (och även om inte Kung Fredrik, står, så kollar jag iallafall!!)
Innebandy är iallafall mer fartfylld och intensiv, än vad tex fotboll är.. Även om det också kan vara skoj att kolla på IBLAND!


Önskar er alla en skön fredag!

Kram!


Postat av: IsaDora

Ja det är verkligen något speciellt med fredagar! Så skönt!

Ha en jättrevlig kväll! Kram på dig!

Datum: 2010-01-22 kl. 17:43:54
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: