Från Mora tillbaka till Uppsala..

..och shitpommesfrites, vilken hemsk trafik det var... Det kändes som om HELA Sverige varit norröver under helgen och nu skulle ALLA söderöver, samtidigt!!
Men allt gick bra tillslut och HEM kom jag, till tystnaden och tomheten..Jag har haft en härlig nyår och helg tillsammans med familjen Melander! Jag och Jennie har delat hotellrum, och jag har fått känna mig ung på nytt, i "Ungdomrummet"!! (U & C, sov i pensionärsrummet!!) Fredrik är ju som ni redan vet kung i Leksands J18-trupp, när inte deras förste målvakt spelar (för mig är han alltid kung!). Så det har varit riktigt kul att kolla på en massa macher. Jag har inte bara kollat på Leksands matcher utan dom flesta, som spelar med i cupen! I Mora, spelar ju Fredriks bästa kompis Kalle, så vi har smyghejjat lite på honom också!!


Kungen i mål!

Från nyårsafton ♥
Här kommer lite bilder från julen, som funnits i min mobil!


Nu ska jag kolla på hockey igen. Conny live sänder matchen mot Brynäs, så nu håller jag alla tummar som går!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: