agitan hoy

Fredag igen idag då!!
Och imorgon kommer Ehlin, Alfonso och Adina tillbaka hem till Sverige!! Det ska bli SÅÅÅ skoj att få höra hur dom har haft det!! (riktigt bra enligt dom facebook rapporter som jag/vi fått!)

Efter jobbet så åkte jag ut till mamma (som inte är hemma..) och skulle hämta en sak (tack älskade mamma!), och när jag pratade med henne i telefon, så sa hon att hon hade precis konstaterat att det är fantastiskt vackert ute, men det finns inga färger....
Hmm??..
Bara svart, vitt och grått (vilket iof. är färger...men ni fattar..?)
Och jag kan faktiskt bara hålla med...Det är fantastiskt vackert ute, men till och med dom gröna tallarna och granarna är faktiskt färglösa...
Men det är fint! Eller hur?


Jag stannade bilen och tog dom här korten, och visst är det sant!!?? Otroligt fint, men det är bara svart, vitt och grått!

Efter det åkte jag till Himmelsvägen och hälsade på Mia och PG..Riktigt trevligt att träffa dom igen och se sina gamla kvarter, och konstatera att jag inte längtar tillbaka, utan trivs finemang här i stan! Tack Mia för kaffet!!

Och kan ni tänka er, det är inte slut än på min dag, jag åkte efter det till Fullerö..min favvoaffär..och dit kan jag ju inte åka utan IsaDora (det känns som om jag är otrogen, eller nått!!) Så jag ringde efter henne, och hon kom dit direkt!! (hon vill nog inte heller att svärmor, ska vara otrogen!!)
 
Sen blev det sushikväll hemma hos familjen Willind!! Mysigt, som bara den! Vi fick köa i 45 minuter, innan vi kom fram till kassan och kunde hämta våran sushi, som redan var beställd.... 45 minuter..fatta vilken otrolig kö det var i den lilla restaurangen!!! Men väl värd att vänta på!! Dom är fantastiskt goda!! Tack för en mysig kväll Johan & IsaDora!

Men nu tror jag att min fina dag börjar att gå mot sitt slut... det är snart dags att krypa ner i sängen. I morgon ska jag utnyttja, min andra fina julklapp som jag fått, nämligen MASSAGE!!

Godnatt!

Kram!


Postat av: isaDora

Tack detsamma!! Haha ja det känns lite konstigt att inte gå på fullerö tillsammans... Det är vår grej liksom! :)



Hoppas massagen är helt underbart skön!! Kram!

Datum: 2010-01-15 kl. 10:41:19
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: carola

Ja det är så sagolikt overkligt vackert =) Som om naturen julpyntas sej. Fast nog tycker jag allt det gråa och vita blir liksom blått också?

Datum: 2010-01-15 kl. 12:03:19
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: