Torsdagen i bilder


Torsdagens fantastiska soluppgång

En tur till Murcia och svenska IKEA!

Hibiskusen blommar fint hos grannarna

Dom hårt arbetande tjejerna, hemma för en lugn siesta...NOT! ;-)

Ceramican med keramik så långt ögat kan nå..uppåt och neråt...och i oändlighet!
Har handlat lite till Ehlin och mig själv..bara lite faktiskt!! Ska ju lyckas med att få hem det också..helt!

Har två dagar kvar i ett grått och regnigt Spanien, men återigen, så är jag oerhört glad att få vara här och det är ju absolut bättre än all snö och minusgrader i Sverige!! Jag hoppas att jag snart kan komma tillbaka hit, och då med sol och värme!
Längtar faktiskt inte hem..saknar förstås mina barn och Adina förstås..så det ska bli underbart att få träffa dom! Hoppas att jag får fram bilen på söndag, då jag ska åka till Arlanda och hämta Johan & IsaDora...annars får jag väl ta till plan B och ringa till Rune & Maria!!

Kram!

Postat av: carola

den där skålen med tomater i är en typisk carola-skål =) Åh så fin. Den andra med blått mönster är också cool. Om man nu har en massa plats över i skåpen. Apropå det så har jag röjt och rensat i omkl.rummet idag. Ording och reda på extra-kläderna. Hääääääääääärligt =)

Datum: 2010-02-18 kl. 15:00:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: