Trolleri!

Genom ett trollslag så har det kommit en kamera från Johan & IsaDora i Thailand!! Jippi!!
Det blev inte den jag först trodde, men den här verkar minst lika bra!!

Och tycker Johan att den är bra, så är den nog det!!
Hur den redan har kommit till mig i snöyran, har att göra med att IsaDoras fantastiska mamma & pappa också varit i Thailand, och dom träffades och har shoppat loss och tagit hem min kamera!! Det tackar jag för!!

Hahaha...nu när jag sitter och pillar på kameran och undrar (faktiskt) högt för mig själv hur kameran kan vara inställd på svenska..så ser jag även att Johan & IsaDora tagit kort med den och filmat!!!! Hahaha! Klockrent!!


Här sitter Johan med sin älskling...den nya kameran!

Vackra IsaDora!!

Synd att jag är så oteknisk, annars hade jag kunnat lägga upp filmsnutten som Johan och Rune gjort!! Den är riktigt rolig!!

Är det någon som är nyfiken på vad som händer i mitt liv, annars då? Hehe...
Idag har jag varit på ett möte, och kan avslöja att det kändes RIKTIGT bra!!

Nu ska jag fortsätta att undersöka min nya leksak!!

Kram!

Postat av: carola

Hmmm.. men jag får riktigt dåliga vibbar av dina möten och grejer...för jag tror jag anar vad du menar. Och det känns bara bra för dej, bara så du vet. Igen. Och igen. I övrigt önskar jag dej allt underbart gott och välsignelser från himlen. Absolut och hela tiden!! Kram

Datum: 2010-02-03 kl. 15:55:05
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/
Postat av: Lenitha

samma kamera som ja har hehe :))

Datum: 2010-02-03 kl. 17:14:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: