Mys med familjen!

Nu kommer resten av mitt sportlov kännas jätte tomt...har haft Ehlin & Adina sovandes här, sen i måndags (i natt även Alfonso!!) Jag har haft Johan & IsaDora som matgäster varje dag sen i måndags...jag kommer verkligen att få abstinens efter mina nära och kära..Tur att jag har Tobbe kvar.. Men jag älskar verkligen att ha alla runt omkring mig!! Jag kanske ska ringa till Johan och bjuda in dom på käk en gång till...?!
 
Ehlin, Alfonso, Adina & Crusse åkte iväg hemmåt i morse! Det är härligt att få vakna av att Adina kommer mysandes i sängen(soffan). Men kan ju samtidigt erkänna att det ska bli skönt att få sova i min egen säng inatt!

Jag hoppas att ni alla får en skön onsdag, det tänker iallafall jag ha...jag har inga planer alls...!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: