En hektisk men mysig dag!

Jag vet att jag kan verka tjatig här på bloggen, men jag kan inte nog säga, hur mycket jag älskar mina nära och kära! Det är så fantastiskt kul och trevligt när vi ses..ibland känns det allt för sällan...för det kan lätt bli hektiskt och stressigt när vi ses!
Idag kom hela familjen Pousette, med den nyblivna 13 åringen, mamma, familjen Melander och även Ehlin, Alfonso och Adina kom!! SÅÅÅ mysigt!




En liten bildkavalkad från dagen!
Nu ikväll har jag faktiskt kidnappat Fredrik, från Scandic hotell, där Leksands IF är...men jag har lovat att lämna tillbaka honom före 21.00!!
I morgon blir det ännu en match, då åker vi till Solna och ser om serieledarna kan slå AIK!
Då får vi träffas igen! (inte Pousettearna, dom har åkt tillbaka till Falun!)

Tack alla mina nära och kära för en hektisk men mysig dag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: