En fin begravning

..Har jag varit på idag.. Det var inte så mycket folk, men det är trevligt att någon gång ibland få träffa släkten...synd bara att det är på sorgliga sammankomster, som man ses.. det hade varit roligare om man kunde träffa alla på nått kalas!
Har haft med mig min nya tjusiga kamera idag, både på jobbet och till kyrkan. Det blir riktigt fina bilder!

Millie, Affa & Carola i högsta hugg!!

Jag vet inte om det är jag som håller dom hårt, eller om det är tvärtom??

Lena Kyrka

Prästen, var som tagen ur en gammal film.. och dom satt som förr i tiden också! Alvar & Karin och mamma.

Kyrkan igen!

Nu sitter jag hemma och väntar på att Jennie ska komma...sen får vi se vad det blir för bus till kvällen, men i morgon blir det hockey iallafall, det är det enda jag vet!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: