Dubbeljobb

Nu har jag dubbeljobbat...IGEN! Och det har gått riktigt bra! Är jätte trött, men det är ju bara till att inta Kronblomsläge....och vakna upp pigg i morgon igen! Har fått lite fler dubbelpass, och även "riktiga" pass..Nice! Och för er, som undrar om jag ska sluta som mat-tant, så blir svaret...JAA, det ska jag göra, men inte ÄN, inte förrän jag får något mer som PA..tills dess så dubbeljobbar jag! Men det kommer ju inte som en överraskning.
Nu är det MIN tur att tjäna lite pengar, och kunna sluta bekymra sig för hur hyran och alla andra räkningar ska betalas...och SLIPPA ta dumma lån, för att få det att gå ihop...(vilket det aldrig gör!)

I morgon ska "Salong Margot & Affa" öppnas för nån timme igen..då ska vi invadera Margots hem, äta gott och Affa ska få klippa till oss...;-) Det ska bli skoj!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: