Vilket väder

Kan inte annat än tjata om vädret...
Senast för ett par dagar sen pratade jag med någon, och jag berömde just solen, och det lilla ljuset som vi ser under vintern, och att det är vackert, trots allt!
Men idag...
Kaos..
Mina fönsterrutor är snöiga på båda sidorna..
Alltså både i köket och i vardagsrummet (inte ut & invändigt..!)
Tog en tur till mina vänner idag, på LO, myspys!
När jag skulle hem igen, så snurrade jag runt minst 5 varv, på gatorna här utanför, för att hitta en parkeringsplats.. Nu står jag på en gata som jag aldrig stått på förut..
Hoppas jag kommer ihåg vilken, nästa gång jag ska ut! (vilket är i morgon, då jobb, väntar!)=)
Alice måste jag ut med fler gånger idag...
Och hon är ju sjövild av glädje i snöyran!
Ha en fortsatt bra dag allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: