Tillfälligt utsläppt

Ur den numera välkända Eriksbergsbubblan!
Har haft ett bra pass, och hoppas att morgondagens blir lika bra!
Skönt att få sova i sin egen säng i natt, ska det bli iallafall!
Ikväll blir det julmatshopping, hoppas att jag inte glömmer bort nått viktigt.. Fast jag har ju några dagar på mig innan "lilljulen" ska firas här i Svartbäcken! (premiär!)
Jag har ju ingen julgran, men hoppas att Adina & Douglas inte tycker att mormor är lika knasig som hon egentligen är, utan att dom kommer att tycka om att öppna paketen utan att dom ligger under en gran!?
Nu ska jag lägga mig en stund i soffan, njuta av att vara hemma och ladda batterierna inför shoppingen och ännu ett 24 timmarspass i morgon!
Ha en fortsatt bra lördag allesammans!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: