"Kärt" barn har många namn

Få se hur många jag kommer på..
Hjälp gärna till!
Skitväder,
oväder,
innesittarväder,
pissväder,
skottväder..
Näe, nu tog det slut.
Jo, kaos, också förstås!
Fast som alla alltid brukar säga en sån här snöig dag, -Barnen tycker iallafall att det är roligt!

Är det vinter, så är det ju. Det är nästan så man räknar dagarna till vintersolståndet, då man vet att det vänder!
Julen, räknar jag inte ner till i år, och det vet dom flesta om varför, så det pratar vi inte ens om...
Skönt att få vara helt ledig en snöig dag som denna, vet inte vad jag ska hitta på idag, men en tur till mina vänner i köket på LO, kanske är på sin plats?
Vi får väl se vad som händer!
Ha en bra torsdag allihopa, var rädda om varandra och ska ni ut i trafiken, så kör försiktigt, det är snökaos ute!
Kram!

Postat av: Ehlin

Men mamma, julen är juh jätte mysig även fast vi inte är med på själva "dagen". Du har juh två helt otroliga systrar och deras familjer att fira med och även din fina mamma, du är INTE själv utan du har folk runt omkring dej som älskar dej. <3

Datum: 2010-12-16 kl. 15:47:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: