Julafton

Mmm, så blev det!
Helt underbart att få ha alla här och få mysa tillsammans!
Även om jag grät, när huset blev tomt, så har det varit en helt underbar dag!
Tack mina fina, underbara barn Ehlin, Johan & Tobias, tack ni fina och underbara som gör mina barn lyckliga: Alfonso, IsaDora & Jennifer och mina fina underbara barnbarn Adina & Douglas, jag älskar er allihopa!
Mer än ni tror!
Jennifer & Tobias  ♥
IsaDora & Johan ♥
Ehlin & Douglas ♥
Adina & Alfonso ♥
Adina ♥
Douglas ♥

 

Alice har varit i sitt essä idag, fast lite för mycket pussande tyckte Adina, som blev rädd, när pussarna kom.. Men jag hoppas att hon inte blev helt avskräckt!?
Alice har haft så fullt upp, att hon glömde säga till att hon var kissnödig... så för första gången på flera månader, så kissade hon inne..=(
Hoppas att ni alla haft en lika fin dag!?
Kram!

Postat av: Camilla

DU E BÄST!!!!HA EN GOD JUL OCH VÅGA TA FÖR DEJ!!!!

DU VET 2011 KOMMER ATT BLI DITT ÅR.MEGA KRAM TILL DEJ.........

Datum: 2010-12-22 kl. 22:31:02
Postat av: IsaDora

Det har verkligen varit en jättemysig julafton, du har pysslat om oss på ★★★★★ nivå! Är så oerhört tacksam över att ha just DIG som svärmor! Och vi älskar dig mer än vad nu nog tror! :)



Många många kramar ♥

Datum: 2010-12-22 kl. 00:12:56
URL: http://isadorawillind.blogspot.com
Postat av: helene

va mysigt ni såg ut o ha haft!! saknar er alla!!

Datum: 2010-12-22 kl. 09:28:58
URL: http://www.heleck.blogg.no

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: