Fjärde advent

Mmmm, det betyder alltså att julen närmar sig med stormsteg.
Förknippad med traditioner, festligheter, god mat och umgänge med familjer.
Fast i år är ju julafton på fredag, så alla har några dagar till på sig att shoppa och förbereda sig. Skolorna går i några dagar till för dom flesta eleverna, och jobba gör nog många av oss, även under jul!
Jag har nästan fixat alla julklappar, och maten inhandlades sent igår kväll. Jansson ska fixas och huset ska städas..
Men först ska jag jobba i ytterligare 24 timmar.
Ha en bra söndag allesammans, jäkta inte ihjäl er.. Livet är stressigt nog ändå.
Var rädda om varandra och älska och uppskatta varandra, det blir så mycket enklare då.
Leta inte efter fel, utan försök se det som är rätt istället.
Julen och livet handlar om att älska, uppskatta och umgås med varandra.
Så även om jag har varit/är ledsen och rädd över alla dom förändringar som sker runt omkring mig, så försöker jag att leva som jag lär. Jag kanske inte alltid lyckas, men jag försöker. Och ni ska veta att jag försöker...
Kram!

Postat av: Helena

Älskar dig!

Datum: 2010-12-19 kl. 09:37:49
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: