1:a december

Kan ni fatta att det redan är december?
Inte jag.
Och om någon nu tycker att det varit dålig uppdatering, så ber jag om förlåtelse, ja har ju jobbat och jag fryser..
Burr, det är -18°C
Om det fortsätter så här så kommer det att bli en lååååång vinter.
Har inte så mycket att skriva om, mer än att jag här på bloggen och inför hela världen vill tacka min vän Carola!
Hur jag än försökte, så fick jag inte till det med hundvakt till Alice igår, så hon skulle få följa med mig på jobbet.
Men som ni alla vet, så är hon fortfarande en ganska så livlig 7 månaders valp och har benen fulla med spring. Och är det något jag INTE kan göra på jobbet, så är det att springa! Men Alice, hon skötte sig exemplariskt! Carola hade jag ringt dit för att hon skulle ta ut henne på en promenad.. Men då erbjöd hon sig att ta henne med sig hem!!
Dennis fick ta henne på dagen idag, och det har också gått jättebra (trots att han är allergiker!!)
Såå tacksam!!
Jag måste ha henne med mig nästa pass också!
Tack för all hjälp!
Ha nu en fortsatt bra dag allihopa! Förfrys er inte!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: