Ny dag, ny vecka, ny fråga

Först och främst vill jag önska alla som börjar jobb & skola LYCKA TILL idag! Börjar ni senare, så ta med er mitt lycka till när ni börjar!
Själv har jag nu 2 dagar kvar på mitt senaste 9 dagars maraton med dubbeljobb. Och jag jobbar e.m/kväll, så jag kan slappa och komma ikapp här hemma idag! (Finns ingen frukost, tvätten svämmar över och dammet yr! Men disken är diskad!) Jag kan inte låta bli att tycka att det är konstigt att jag inte är med och startar upp matsalarna på LOKS idag (har bara hänt en gång tidigare, under mina 10 år.. Då jag opererades!) men samtidigt så är det såå skönt! Lycka till Margot, Carola, Affa, Johanna & Carola!

Det brukar inte vara en storm med kommentarer, när jag ställer frågor och undrar över saker här..
Men, jag fortsätter envist, så nu kommer en sorglig fråga..:
-När ska jag ge upp hoppet om att Phoebe kommer tillbaka? Det är nog tre veckor sedan han var hemma sist (har ju hänt förr, men då i skogarna i Storvreta!)
Jag vill inte sluta hoppas...

KOM HEEEEM! Mjauu!

Ha en bra dag!

Kram!

Postat av: IsaDora

Jadu om man visste svaret på den frågan! Men han har ju alltid kommit hem förut, så sluta inte att hoppas! Han är nog ute på riktiga äventyr! :) Kram!

Datum: 2010-08-16 kl. 15:30:36
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Helena

Han kanske är i Storvreta?! Vi hoppas lite till tycker jag! Love you!

Datum: 2010-08-16 kl. 19:27:18
URL: http://posansfru.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch, ja, det är inte lätt att veta. Det har ju faktiskt hänt att katter har varit borta i månader och år och sedan helt plötsligt dyker upp igen. Min mammas katt har varit borta i runt 8 veckor och hon har börjat ge upp hoppet och funderar på att skaffa en ny. Hoppas Phoebe kommer tillbaka!

Datum: 2010-08-16 kl. 21:46:40
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: