Myspys

Mitt hjärta värker av kärlek till den här tjejen, som jag skulle kunna ha köpt på Ica i Hägesten, men hennes mamma ville inte =))

Här kommer lite fler bilder, som jag inte orkade "Picasa"



Hon hade inte glömt bort sin knasiga mormor, trots att det var länge sen vi sågs.. Det värmde mitt hjärta!
Nu är man ju så nyfiken, på vad som döljer sig i Ehlins mage! Det ska bli otroligt spännande att få se hur den knodden ser ut och vem det blir!!

En fantastiskt härlig och myspysig dag har jag haft! Hoppas att vi snart ses igen!?

P.s. Jag ser min lön på mitt konto, som kommer i morgon.. Det lönar sig att jobba dubbelt! D.s.

Kram!


Postat av: Ehlin

Ja tack för en kanon fin dag! <3

Datum: 2010-08-26 kl. 19:24:13
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: