Mobilbilder

Jag glömmer bort att jag tar en del kort med mobilen, och det blir riktigt bra kort ibland faktiskt!
Idag har det verkligen regnat.. men det har blivit några promenader iallafall, även om protesterna har varit höga (piper och gnäller, och vägrar gå framåt!).
Jag har träffat en trevlig kvinna som har en "moster" till Alice (från samma uppfödare!) Hunden heter Sickan, och Alice blir alldeles till sig, när vi mötts! Vad matte heter, kommer jag inte ihåg.. (nu är det bara pinsamt att fråga igen..) vi tog en lång promenad under dagen.. Så kul att ha två golden som är så fina båda två, och kul att ha sällskap under promenaderna!
Nu på kvällen har solen tittat fram igen, och vi tog precis en stadspromenad!



Jag har även hunnit med att träffa Johan! Han har lånat bilen, eftersom hans är trasig.. Så Dalarna får vänta ett tag till! Men det är skönt att bara ta det lugnt, iallafall efter mina arbetsdagar/nätter, så behöver jag inte skämmas, för att jag bara tar det lugnt och slappar! Sådeså!

Hoppas att solen och värmen håller i sig, så kanske det kan bli lite mer solning och badning, innan sommaren är slut!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: